نامه ای به تمام دانش آموزانم

نامه ای به تمام دانش آموزانم

یک نامه

آینده سازان فردای سرزمینم سلام

سپاس خدایی را که خلعت معلمی را بر من پسندید تا قلوب شما را در راهش تسخیر کنم.می خواهم چند جمله ای به یادگار تقدیم نگاه مهربانتان کنم. عزیزانم! در روزگار کم لطفی ها لطف شما شاگردانم پایانی ندارد،چرا که الفبای محبت نقطه ی پایان ندارد.چه خوب است بیاییم پیمان ببندیم که یاد همدیگر را برای همیشه فراموش نکنیم،چرا که یادها فراموش نخواهند شد حتی با اجبارو دوستی ها ماندنی هستند حتی با سکوت. پسران عزیزم! در فکر و ذهن من برای شما جایی هست و بدانید که آینده شمابرای من مهم بوده و هست.

از شما می خواهم بدانید که درس خواندن،خیلی خوب گرفتن،اول شدن و رسیدن به بالاها خوب است اما مقصد نهایی نیست.از شما می خواهم قفل دل و ذهنتان را باز کنید و تمام بن بست ها را بشکنید و بدون منت به همگان عشق بورزید که بی عشق زندگی بی معناست و باید عاشقانه زمین و زمان را در آغوش فکر و دل گرفت و عاشقانه دید و شنید و بوئید و لمس کرد و از هیچ چیزی کدورتی به دل نگرفت و بخشید و گذشت و به دور دست ها اندیشید و دیدتان را باز کرده و لبخند را ارزانی همگان داشته و دیگران را خندانده تا اینکه گریانده و از گذشته درس عبرت بگیریدو درهرحال تلاش کنید و متوجه آینده باشید و برایش برنامه ریزی کنید.

شما کودک امروز هستید و حتما بابای فرداها،اگر گاهی ز بی مهری اوقات شما را تلخ کردم حلالم کنید . تمام سعی من در این بوده که تا جان در بدن دارم وجود نازنینتان را گرامی تر ز جان خویش پندارم.

نمی گویم خداحافظ،نگاهم تا همیشه با شما خواهد بود و شما را چون جان شیرین تا ابد دوست خواهم داشت.

امیدوارم در قیامت بنده و همه شما رو سفید باشیم.

التماس دعا...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: معلمانه پرورشی تفکر و پزوهش

برچسب‌ها: نامه ای به تمام دانش آموزانم
[ چهار شنبه 30 مرداد 1395 ] [ 15:51 ] [ خادم المهدی ]
[ ]